" />
service-006

АКРЕДИТАЦІЯ НА МИТНИЦІ

Акредитація на митниці -якщо Ви вирішили займатися зовнішньоекономічною діяльністю це Ваше перше знайомство з митними органами,  оскільки без успішного проходження акредитації на митниці  просто технічно неможливо зробити жодного подальшого кроку з оформлення імпорту чи експорту товарів та вантажу.

Іншими словами акредитація на митниці – це реєстрація Вашого підприємства, що надасть можливість вести зовнішньоекономічну діяльність.

ЯКІ ПРОБЛЕМИ МОЖУТЬ ВИНИКНУТИ?

Велика частина проблем, пов’язаних з акредитацією підприємства на митниці повязан та виникає ще на етапі підготовки значного пакету документів які необхідно подати разом із заявою встановленої форми. Як правило формування аналіз, підготовка та оформлення документації, що подається вимагає від суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності досить серйозних зусиль і багато часу, оскільки потрібно зібрати і надати до десяти видів документів: довідки, свідоцтва, установчі документи, особисті та паспортні дані, а також нотаріально завірені копії документів у певній кількості. Будь яка помилка при оформленні документації може привести до негативних наслідків, таких, як:

– Відмова державними органами у реєстрації підприємства як суб’єкта зовнішньоекономічної діяльності;
– Збільшення термінів для проходження процедури реєстрації;
– Зрив підписання зовнішньоекономічного контракту;
– Порушення термінів поставки;
– Накладення штрафних санкцій за умовами договору;
– Та іншим негативним наслідкам.

ЧИМ МИ МОЖЕМО ДОПОМОГТИ?

Оскільки втрата часу та ресурсів, які б могли бути задіяні Вами для розвитку Вашого бізнесу більш ефективно ніж виконання формальностей та бюрократичних процедур Агенти з митного оформлення ТОВ «СМАРТ БРОК» допоможуть Вам:

– в найкоротші терміни вирішити питання з акредитації;
– компетентно заповнити всі необхідні заяви та форми для реєстрації Вашого підприємства як суб’єкта зовнішньоекономічної діяльності;
– по Вашому бажанню, самостійно або з представником Вашого підприємства пройти всі етапи акредитації

ДЛЯ АКРЕДИТАЦІЇ НА МИТНИЦІ ПОТРІБНО НАДАТИ НАМ ТАКІ ДОКУМЕНТИ:

  1. Установчі документи:- рішення власника майна або уповноваженого ним органу про створення суб’єкта підприємницької діяльності. Якщо власників або уповноважених ними органів два і більше, такими рішеннями є установчий договір; – статут підприємства (якщо відповідно до законодавства це необхідно для створюваної організаційної форми суб’єкта підприємництва). (Оригінал та копія, завірена нотаріально).
  2. Протокол зборів (рішення, наказ) про призначення керівника підприємства (Оригінал та копія, завірена печаткою підприємства).
  3. Свідоцтво про державну реєстрацію суб’єкта підприємницької діяльності. (Оригінал та копія, завірена нотаріально).
  4. Довідка органів статистики про занесення суб’єктів підприємницької діяльності – юридичної особи до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України. (Копія, завірена печаткою фірми).
  5. Свідоцтво платника податку на додану вартість (далі ПДВ), або довідки з податкових органів, що підприємство не є платником ПДВ, або свідоцтво про сплату єдиного податку (Оригінал та копія, завірена печаткою підприємства), або заява, що підприємство не є платником ПДВ.
  6. Заява про взяття на облік суб’єкта підприємницької діяльності. (Оригінал).
  7. Наказ підприємства про призначення головного бухгалтера (прізвище, ім’я, по батькові, номер телефону -оригінал та копія завірена печаткою підприємства).
  8. Оригінали та копії паспортів (завірених печаткою підприємства) усіх осіб, вказаних в Обліковій картці.
  9. Довідка уповноваженого банку про наявність рахунків (у валюті України та у іноземній валюті). (Оригінал).
  10. Накази по підприємству про призначення відповідальних працівників за роботу з митницею, їх прізвище, ім’я, по батькові, паспортні дані, № тел., зразки підписів. (Оригінали).
  11. У випадку, якщо керівником підприємства є громадянин іноземної держави, особа без громадянства, -відомості як про керівника підприємства, так і про особу – громадянина України, яка тимчасово буде виконувати обов’язки керівника в період його відсутності, та наказ підприємства “Про призначення тимчасово виконуючого обов’язки керівника підприємства” з покладанням на нього матеріальної відповідальності і відповідальності за діяльність підприємства та дозвіл на працевлаштування та віза іноземного громадянина.

Зверніть увагу, що оригінали установчих документів повертаються суб’єктам підприємницької діяльності після їх звірки з поданими копіями документів.